For anyone to ask me about anything,just type in your question! |
Hey Loon, Nathan downloaded a song on his computer: you know that song, "Barbie Girl"? This version is in Dutch, and it doesn't make sense to me! Do you think you could translate a bit of it for me? Thank you, thank you! He spetter! He? Heb je zin om met mij een avondje te gaan stappen? Wie denk je wel dat je bent? Ik heet moppie 'k ben een lekker wijf, met een heel mooi lijf Ik hou van zoenen, lekker lang zoenen Met me blonde haar krijg ik alles voor elkaar Gouden ringen, en dat soort dingen Neem een ander in de maling Vrouwen horen thuis, achter het fornuis Sokken stoppen, de plee leeg soppen He werk 's effe door, want daar zijn jullie toch voor Gaat de kamer boenen, waar zijn me schoenen? Ome Henk die is koel, ja een man met gevoel Hij is lief, hij is wow, hij is woepie Woepie? Hou je kop, donder op, laat me nou 's alleen, want ik mot nog m'n teennagels knippen Je bent knap, 't is een gave en ook slim! Jaja Zo charmant, vooral als je lacht Oe-wohoe 'k ben een lekker wijf Nou Met een heel mooi lijf Ik hou van zoenen, lekker lang zoenen Met me blonde haar krijg ik alles voor elkaar Ja hoor Gouden ringen, en dat soort dingen Neem een ander in de maling A-ha-ha-yeah Loop niet aan me kop te zeuren Oe-wohoe, oe-wohoe Jij moet niet zo ouwehoeren a-ha-ha-jee Alle vrouwen zijn hetzelfde Oe-wohoe, oe-wohoe Ome henk lekker dier, hier zit een juwelier En daarna gaan we fijn naar een duur restaurant Nee je denkt toch niet echt dat ik achterlijk bent Uit de muur kan je ook lekker vreten Je bent slim Begrijp ik En ook knap He-he Zo charmant, vooral als je lacht Bijdehand Ja En zo stoer Tuurlijk Zo sportief Huh? Ik hou van jouw. Bah Neem een ander in de maling A-ha-ha-yeah Loop niet aan me kop te zeuren Oe-wohoe, oe-wohoe Jij moet niet zo ouwehoeren A-ha-ha-jee Alle vrouwen zijn hetzelfde Oe-wohoe, oe-wohoe 'k ben een lekker wijf met een heel mooi lijf Ik hou van zoenen Ja hoor Lekker lang zoenen Met me blonde haar krijg ik alles voor elkaar Gouden ringen, en dat soort dingen Waarom zeg mij waarom, zijn vrouwen toch zo dom Ze zijn niet nodig, en overbodig Ik bedoel voor koken heb ik ze niet nodig, want ik heb een magnetron En me kleren was ik ook niet want ik heb toch altijd hetzelfde pak an Dussuh Neem een ander in de maling A-ha-ha-jee Loop niet aan me kop te zeuren Oe-wohoe, oe-wohoe Jij moet niet zo ouwehoeren A-ha-ha-jee Alle vrouwen zijn hetzelfde Oe-wohoe, oe-wohoe Nou schat wat denk je er van? Weet je wat? Geef me je nummer maar, kan je volgende week me Plafond komen witten Viespeuk Oh |